掃呢頁CODE去手機

2017年8月31日 星期四

【挽救都冇用】結束6年婚姻 陳貝兒現身爆喊:我離咗婚! __,陳貝兒,貝兒,

前有線主播陳貝兒(Janis)驚爆同結婚6年嘅商人黃國棟離婚,有周刊報道話佢今年5、6月拍大台節目《嫁到這世界邊端》,喺鏡頭前係咁喊,事後同咗一個相熟 ...


前有線主播陳貝兒(Janis)驚爆同結婚6年嘅商人黃國棟離婚,有周刊報道話佢今年5、6月拍大台節目《嫁到這世界邊端》,喺鏡頭前係咁喊,事後同咗一個相熟嘅幕後講,話已經同老公分咗居,兼搞緊離婚。Janis稱係因為性格不合,相處有問題先分開,完全唔關第三者事,大家仍然係朋友(新聞連結:http://bit.ly/2xMlTZ5)。

離婚消息曝光後,Janis今日首度現身出席活動,佢喺台上分享拍攝情況,講到喺阿聯酋拍攝遭當地女性恐嚇,Janis苦笑謂:「o依家無論生死都冇人理,我離咗婚!」之後佢睇到自己嘅錄影片段,一度感觸落淚,要行埋一邊攞紙巾抺眼淚,活動完咗差唔多10分鐘,平伏心情先可以接訪問。

Janis話多謝大家嘅關心,離婚係舊年決定嘅事,本來o依家嘅心情恢復得7788,但係睇完預告片,勾起咗唔少回憶,可能因為呢個原因,Janis被問到婚變有否涉及第三者嘅時候,最初佢都好平靜話冇第三者,大家係喺和平氣氛下有共識,離婚程序喺度進行中,但係講到邊個提出離婚,Janis開始激動話:「唔會有人結婚之後就想離婚,邊個提出先都已經唔係問題,呢件事已經和平解決咗,大家仲係朋友。做人要向前看,接受,大家都會放低向前出發。」

Janis仲話:「其實身邊啲朋友都知道呢件事,我只係冇特別同大家講,係拍緊嘅時候有少少激動,人哋先問我發生乜嘢事。我冇諗過要隱瞞,又或者要講大話,始終都係要面對,嗰陣連公司都唔知我嘅狀況,所以真係要講聲唔好意思。」

之後又講到屋企人對佢離婚嘅反應,Janis再度爆喊,轉身抹完眼淚、平復一輪先再話:「我覺得好對唔住大家嘅爹哋媽咪,要老人家擔心、傷心,真係唔好意思,不過我哋真係有努力過。」



陳貝兒喺台下睇到啲片段忍唔喊,她苦笑謂:「o依家無論生死都冇人理,我離咗婚!」 要行埋一邊抹眼淚。




陳貝兒話大家都努力過,最後有共識決定分開。
陳貝兒覺得決定離婚,最對唔住係雙方父母。

麥雅緻話可能好似楊洛婷開party公佈bb性別。

鍾意就快D Share啦!