網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月26日 星期六

GiGi帶囡囡返錯學 __,GiGi,梁詠琪,

GiGi帶囡囡返錯學娛樂要聞GiGi本月初在北京開騷時,曾帶囡囡Sofia上台。資料圖片GiGi的兩歲囡囡Sofia已經返學前班,GiGi指已習慣早上 ...




GiGi帶囡囡返錯學

娛樂要聞








GiGi本月初在北京開騷時,曾帶囡囡Sofia上台。資料圖片

GiGi的兩歲囡囡Sofia已經返學前班,GiGi指已習慣早上7時多起床帶囡囡返學,不過昨日就發生返錯學的烏龍事件,她笑說:「今日同老公都擺咗個烏龍,一早帶囡囡返學,去到學校門口先發現水靜河飛,當時仲以為自己遲到,見到學校一個姨姨,問佢先知今日原來唔使返學,自己都覺得好好笑。」

問Sofia不用上學有否好開心?GiGi謂:「其實我同老公都好想笑,但係唔想令Sofia覺得唔使返學係咁開心,所以我哋都忍住笑,同佢講話媽咪同爸爸搞錯咗,今日唔使返學,叫佢唔好失望,下星期再同佢返過。」






鍾意就快D Share啦!