網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月26日 星期六

入行7年!吳若希身兼母職未諗續約 __,吳若希,

喺澳門過得輕鬆啲?歌手吳若希(Jinny)為慶祝入行7年,特登從澳門返港出席歌迷聚會,穿上露膊連身裙的Jinny上圍明顯畀生完縮了一個碼,由於她長居澳 ...


喺澳門過得輕鬆啲?


歌手吳若希(Jinny)為慶祝入行7年,特登從澳門返港出席歌迷聚會,穿上露膊連身裙的Jinny上圍明顯畀生完縮了一個碼,由於她長居澳門,問到日前打風有否受影響?Jinny說:「我就冇乜大影響,只係停咗兩小時電。(高級住宅?)普通住宅,因為我住氹仔,反而住澳門嘅老爺、奶奶就冇水、冇電要過嚟沖涼。」隨即透露打風翌日與男友Alex落街做義工執樹葉,Jinny說:「我好Proud Of另一半,佢同佢隊球隊啲人有義載。」

唔搬返香港

問到有否想過搬返香港住?Jinny說:「都適宜係澳門住,冇咁大壓力。(真係冇諗過返香港?)等女大啲先諗,香港樓好貴,唔係正常人買到。(你唔係正常人?因為你都有層樓?)未供完,依家先開始供。」對於連番被菊梓喬及林頴彤搶去「星夢一姐」位,Jinny說:「盡量Keep住做嘢幫公司搵錢,我哋冇一姐。(唔放對方在眼內?)我哋冇分彼此,大家都同級。」

錄緊新歌

Jinny表示將灌錄新歌,對於菊梓喬的歌曲「《久別重逢》有望成為今年「金曲金獎」,Jinny說:「有實力同受歡迎歌係值得攞,佢首歌點擊好高。(點擊可以買?)我公司冇錢買。」貴為人母的Jinny坦言現時除了事業還有家庭,問到約滿是否不再續約?Jinny說:「5年後再講。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!