掃呢頁CODE去手機

2017年9月28日 星期四

金燕玲中H1N1!蘇施黃爆密友要住隔離病房 __,金燕玲,蘇施黃,

阿蘇同密友金燕玲輪住病,慘!DJ蘇施黃早幾日喺社交平台指上星期五金燕玲發高燒患上甲型流感,而自己星期一又病埋。阿蘇現身電台接受訪問時表示:「我已經好番 ...


阿蘇同密友金燕玲輪住病,慘!


DJ蘇施黃早幾日喺社交平台指上星期五金燕玲發高燒患上甲型流感,而自己星期一又病埋。阿蘇現身電台接受訪問時表示:「我已經好番啦,嗰條友(金燕玲)就未,燒就去到37.4,退咗好多,但奄奄一息咁囉。」問到阿蘇係咪要好好照顧對方?佢話金燕玲入咗醫院唔使佢照顧,不過最大鑊就係金燕玲咳同頭痛:「禮拜五睇醫生,燒到102度,醫生就驗到有甲型流感。食特敏福,但一路都唔好,禮拜一到我都病,就一齊去睇醫生,去照肺。到禮拜二我好番可以返工,佢仲繼續病,真係要入醫院。」

但阿蘇話今日出咗報告,指金燕玲染上H1N1同埋甲型流感,因為對方好少病,所以唔意識到咁大件事:「我都試過H1N1,今年都死咗二百幾三百人,尋日佢好病軟弱無力,一定要去吊吓藥,攰到冇晒氣力,連床都唔起,所以決定入醫院。」她又指對方昨日口腔開始損,連食至愛嘅腐竹糖水都話唔好味。

問到金燕玲病之前有冇外遊,阿蘇表示對方去了內地拍戲。另外,阿蘇話放工就會去醫院陪金燕玲,病房裏面有隔離,亦有大廳同工人陪住金燕玲。問到擔唔擔心?阿蘇話:「唔擔心,佢不嬲身體都好好,我成日都話啲菌好似上帝咁無處不在。(幸好退到37度。)有時呢啲會突然去到102度,上上落落幾日,希望大家都注意身體。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!