網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月20日 星期五

周柏豪疑被盜用肖像 經理人勢追究 __,柏豪,周柏豪,

周柏豪將事件交畀公司處理。藝人周柏豪髮型一向受少男所關注,係潮流嘅指標,而網上最近就流傳有品牌疑盜用柏豪的相放上社交網賣洗頭水廣告,受害者還有湯洛雯及 ...


周柏豪將事件交畀公司處理。


藝人周柏豪髮型一向受少男所關注,係潮流嘅指標,而網上最近就流傳有品牌疑盜用柏豪的相放上社交網賣洗頭水廣告,受害者還有湯洛雯及韓國明星孔劉,而該品牌只是將照片加上特效,令照片看上去朦朦朧朧。該行為引起網友討論,紛紛轉載該品牌的廣告怒斥「該品牌完全唔識咩叫尊重,以為blur了就可以當廣告出。」

對此東網記者搵到柏豪經理人回應,其經理人表示該品牌盜用了柏豪嘅相,表明會向該品牌了解。記者再致電周柏豪回應,問柏豪可會法律追究?他說:「有朋友send畀我,見到我都好愕然,所有嘢交畀公司處理。」而湯洛雯被盜用的照片則是在她選港姐的無綫官網相。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!