網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月20日 星期五

人間慘事!張建聲冇工開加爸爸患癌借錢度日 __,張建聲,癌,

張建聲曾經試過足足一年無工開。藝人張建聲近期憑熱爆網劇《反黑》招積一角,令不少觀眾喪like,廿八歲才入行的他,可謂有心唔怕遲,當年入行後,找到了人生 ...


張建聲曾經試過足足一年無工開。


藝人張建聲近期憑熱爆網劇《反黑》招積一角,令不少觀眾喪like,廿八歲才入行的他,可謂有心唔怕遲,當年入行後,找到了人生目標,愛上了演戲,由第一部電影開始,便認定自己要走演員的路,他謂:「我覺得一個人無嘢好得過可以有Second Life,呢樣嘢演戲可以畀到我,我可以走入別人嘅人生,同埋我好喜歡留意身邊人,然後再去諗,若果演佢哋,我會點樣做,當我演到同我想像嘅係一樣嘅話,係好有滿足感,我唔係學院派出身,但我對演戲真係好有興趣,呢家我能夠做到自己喜歡嘅工作,又可以叫做養到家,真係可以話夢想成真!將來我都好希望可以去讀演戲,因為我覺得依家出嘅係盲力,想收番細緻啲。」

欠債達幾十萬

入行六年,張建聲絕不是一帆風順,張建聲曾經試過足足一年無工開,那段時間,可說是他的「黑暗年」,他謂:「嗰陣冇工開,要賒借度日,再加上爸爸患癌,又要擔心媽媽,個世界真係好灰。(點捱去過?)堅持信念,唔好放棄,盡力去做好自己。(最高峰欠債幾多?)都有幾十萬,醫藥費加生活,公司同朋友都好好,都有係我艱難嘅時候幫過我,將來我有能力,一定會幫番人。(嗰段日子係咪要好慳?)一定,一日用廿蚊,餐餐公仔麵,咁啱嗰陣要增肥拍劇,公司都有資助我增肥,所以都唔會餓親。」

情緒失控打爛屋企塊鏡

山窮水盡的日子不易捱,還要面對至親離別,令EQ再高的張建聲都曾經一度崩潰,他謂:「記得有一日,知道爸爸已經無任何方法可以醫好個病,我真係接受唔到,曾經一腳踢落醫院張櫈度,覺得無能力去救自己親人,非常無助,之後爸爸凌晨時份走咗,我同媽媽去認屍,我都唔敢叫媽咪入去,我拉開個簾,見到爸爸變咗一個無靈魂嘅身體,嗰一刻好難受,但要忍住自己嘅情緒,先照顧好媽咪,之後一個去搞爸爸嘅身後事,當我做晒所有嘢,返屋企坐低,情緒就即刻爆晒出嚟,激動到打爆咗屋企塊鏡,好崩潰。」

日子再難過,為了家人,為了自己,也要盡力挺過去,張建聲如今總算捱過來,他直言非常感恩,因他的身邊一直有一班好朋友以及好老闆支持他:「老闆蕭定一對我一直都好好,仲有黃柏高,都畀咗好多意見我,當然仲有同我合作過嘅導演,同埋《反黑》台前幕後嘅一班團隊,佢哋個個都好錫我,好感恩。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!