網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月20日 星期五

雷莊𠒇 張寶欣海軍鬥水兵 __,張寶欣,雷莊𠒇,

雷莊𠒇大鬥張寶欣現年23歲的應屆香港小姐冠軍雷莊𠒇贏得后冠一直受到網友狂轟,批評她不夠漂亮,哨牙酷似球星蘇亞雷斯,更被網友惡搞,負評如潮。雷莊𠒇在網上 ...


雷莊𠒇 大鬥 張寶欣


現年23歲的應屆香港小姐冠軍雷莊𠒇贏得后冠一直受到網友狂轟,批評她不夠漂亮,哨牙酷似球星蘇亞雷斯,更被網友惡搞,負評如潮。雷莊𠒇在網上直播反擊,對負評表示「I don't care!」有人罵她寸嘴,亦有欣賞她夠自信。

近日港姐張寶欣、雷莊𠒇、張名雅與無綫副總經理(節目及製作)杜之克等到將軍澳出席《台慶鉅獻:天與地II》記者會,寶欣在台上面對同學仔時繼續口窒窒傻笑,而雷莊𠒇則將第二集讀成「第二插」,要擔任司儀的區永權出手化解尷尬,而着短裙的張名雅與透視長裙騷腿的雷莊𠒇齊齊失手春光乍洩。

寶欣接受訪問,講到她依然口窒窒,她即傻笑說:「我覺得講得幾好呀,但可以再好啲!(因為比雷莊𠒇好?)唔可以咁講,可能係冇背熟,背熟可以再好啲。(做幕後配音正作會好啲?)我跟字講應該會好啲,都可以嘗試呀,始終未試過。」

究竟雷莊𠒇同張寶欣呢兩位"講者"講野 你又聽得明幾多呢? 立即來個小測試吧!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!