網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月20日 星期五

名人:謝婷婷勸81歲謝賢裝平安鐘 __,謝賢,謝婷婷,婷婷,

謝婷婷笑言希望可以勸服81歲父親謝賢,父女二人齊齊裝平安鐘。藝人謝婷婷出席鞋履品牌活動時透露,有荷里活監製邀請她成為電影監製:「佢覺得我嘅idea幾好 ...


謝婷婷笑言希望可以勸服81歲父親謝賢,父女二人齊齊裝平安鐘。


藝人謝婷婷出席鞋履品牌活動時透露,有荷里活監製邀請她成為電影監製:「佢覺得我嘅idea幾好,係一套動作喜劇,但十劃都未有一撇。(會唔會做埋演員?)未知。(覺得有冇能力做監製?)做監製責任好大,我都唔係咁清楚,我只係想畀idea。」

提到最近有荷里活監製Harvey爆出性醜聞,婷婷自言好彩,從未遇到類似事件:「如果我單獨去見一個男監製。我會着得保守同密實啲,而且我會畀佢感覺到我嘅態度係好強硬同獨立。(如果畀個奧斯卡獎作利誘,肯唔肯?)緊係唔制,攞獎要有能力,畀個獎我又要付出自己,咁蝕。(叫人陪你一齊見監製?)唔使,我想畀人覺得我係獨立而且可以揸到主意。(家人有冇提點你?)冇,佢哋提都冇提。」

安志杰係個好男仔

至於前男友安志杰日前與Jessica C.舉行婚禮,婷婷表示不知情,還問:「係咩?我明顯冇睇新聞。(會唔會傳短訊畀佢?)會!多謝提醒,恭喜晒佢,會祝福佢。(送咩禮物?)送上我嘅祝福。(羨慕佢?)好戥佢開心,佢係個好男仔,佢哋好襯。(你走寶?)我都係個好女仔,Sean(前男友戴尚安)都係個好男仔,我會付出時間一齊嘅都係好男仔,只不覺大家唔夾,唔代表佢唔值得同另一個一齊。(唔心急結婚?)每個人對幸福嘅定義都唔同,我覺得自己都好幸福,對我嚟講唔一定要結婚生仔先幸福。」

可能遺傳咗唔熄火

另外,談到81歲的父親謝賢早前自爆曾三次忘記熄火而險釀火災,婷婷表示知情:「個天花板搞到黑晒,不過我都試過兩次,有次瞓着咗七個鐘都冇熄火,第二日入廚房發覺好熱,好在冇發生意外,可能係遺傳。(擔唔擔心爸爸?)都擔心,所以遊說咗佢裝平安鐘。(佢好抗拒?)因為佢好獨立,又或者佢想人『鵝』吓佢,其實我自己都想要個平安鐘。(陪爸爸一齊住?)我有問過,佢唔肯。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!