掃呢頁CODE去手機

2017年10月5日 星期四

啤梨願俾準老婆食住 __,

啤梨願俾準老婆食住娛樂要聞今年43歲的DJ葉文輝(啤梨)早前向拍拖4年的圈外女友Michelle求婚成功,明年拉埋天窗。日前二人齊齊整燈籠,首個愛情結 ...




啤梨願俾準老婆食住

娛樂要聞








今年43歲的DJ葉文輝(啤梨)早前向拍拖4年的圈外女友Michelle求婚成功,明年拉埋天窗。日前二人齊齊整燈籠,首個愛情結晶品正式面世!啤梨說:「我哋好少一齊學做一樣嘢,所以試吓一齊整燈籠,真正嘅愛情結晶品就順其自然」啤梨又表示與Michelle會趁中秋這幾天假期快閃旅行,為二人儲多些甜蜜照片。

啤梨和Michelle製作一個豬和老虎混合體燈籠,啤梨笑言:「因為Michelle生肖係豬,我係虎,我成日笑佢扮豬食老虎,所以整個混合體就最好喇!」問啤梨將來是否想Michelle負責做煮飯婆時,Michelle即哈哈笑說只懂煲一些簡單湯水,反而啤梨試過慢煮牛扒𠱁女友。

採訪:小米





啤梨與Michelle一個屬虎一個屬豬,於是兩人整個豬虎混合體燈籠。攝影:陳順禎




鍾意就快D Share啦!