掃呢頁CODE去手機

2017年10月5日 星期四

【獨家】囡囡大晒!謝安琪推Job失七位數 __,謝安琪,

期待謝安琪復工!樂壇天后謝安琪自今年三月誕下女兒張靖(Karina)後一直深居簡出,專心照顧一對子女,搵奶粉錢重任全交由丈夫張繼聰。前晚即迎月夜,老公 ...


期待謝安琪復工!


樂壇天后謝安琪自今年三月誕下女兒張靖(Karina)後一直深居簡出,專心照顧一對子女,搵奶粉錢重任全交由丈夫張繼聰。前晚即迎月夜,老公不在身邊的謝安琪在社交網分享帶同一對仔女參加所住的屋苑舉行的中秋派對照片,焦點所在當然是小女主Karina,不過首次去「中秋P」的Karina出巡只有十分鐘,要急急回宮!昨日張繼聰由佛山趕返香港,就是和太太及子女共度中秋節,認真廿四孝!由於這是Karina首個中秋節,張繼聰在家中來個全家福,相中更見他們家中貼滿不少子女的照片。

B女開始認人

謝安琪接受東網電話訪問時,笑言不想難為女兒,所以見她喊即離開派對,更說怕醜等於聰明!她說:「鄰居見到佢都哄埋去話:『喂!你成個張繼聰咁嘅?』佢係怕醜,因為佢開始認人,其實啲人話咁樣係聰明㗎!因為佢開始諗嘢識得認人。」

向來愛吃月餅的謝安琪,直言因要減肥而盡量忍口,她說:「當係喺日本超市試食咁用牙籤拮住、食一個手指尾咁細。因為坐月時補得太勁,搞到自己係肥寶寶,依家同標準體重爭十幾磅,唔算遠!我肥極都面尖尖,影上半身呃到人!但個肚皮仔要加油,朝朝跑步!(要收身因復工?)生完想重整吓,嚟個乾坤大挪移,借呢個機會認真做運動,人生fit一次!以前我跑兩步都腳軟,好渣!」

張繼聰讚囡囡矝持

雖然謝安琪未收身成功,但原來由產前到產後,一直都有不少商演及廣告商以甘詞厚幣力邀,為湊女至今已推掉至少7位數字的收入,認真肉痛,更言最快要兩個月後才正式復工!她說:「日日都有好多(邀請),唔係講笑!佢哋透過Facebook、email等等渠道,無孔不入send message搵我。價錢比我生B前仲高,可能大家少見咗我,願意付出好多,有時諗起都肉赤,因為我係咁推。有啲我推咗三四次,佢哋好好,係咁keep住問我幾時可以。之前有人搵我影嘢,但唔啱時候,因為餵緊人奶、補身補到脹卜卜,佢哋好體諒。(推咗七位數?)嘩!真係有!拍廣告嘅話,最快都要一兩個月之後。(價高者得?)睇誠意同質素多啲。」

於昨日凌晨五時許趕返香港張繼聰,他接受東網電話訪問時,對於Karina只現身「中秋P」十分鐘,他說:「一定會有生保嘅過程,我覺得ok,女仔有啲矝持係好,唔好邊個埋嚟都無任歡迎,男仔可以開朗啲。下次唔使驚,爸爸保護佢!囡囡好黐我,我好冧,終於明白前世情人呢句說話,中秋除咗同老婆浪漫食飯,都要同囡囡慶祝中秋,我都好掛住佢,因為嚟緊呢兩個月,都係兩部電影叠住,中港兩地走,雖然辛苦啲,但都想有抽多啲時間盡量見佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!