掃呢頁CODE去手機

2017年11月23日 星期四

港姐雷莊兒懶去箍牙急護膚 [壹週刊 - 1446] __,港姐,M1,

如果有日佢箍咗牙,可能我哋會睇唔慣!同你吟一吟港姐雷莊兒懶去箍牙急護膚食娛樂圈飯,最緊要有自己icon,形象鮮明,咁先可以突圍而出。呢日喺銅鑼灣,唔係 ...






如果有日佢箍咗牙,可能我哋會睇唔慣!

同你吟一吟

港姐雷莊兒懶去箍牙急護膚

食娛樂圈飯,最緊要有自己 icon,形象鮮明,咁先可以突圍而出。

呢日喺銅鑼灣,唔係八珍好眼力,而係呢位小姐實在太突出,就算佢戴住 cap帽,耷低頭遮晒眼,八珍都單憑佢棚哨牙,一眼就認出係港姐雷莊兒。





雷莊兒手臂好多粒粒,皮膚唔滑溜。





未見其人,先見其牙!(設計對白)





就算睇唔到佢對眼,都認得佢棚牙。

話之棚牙成日俾網民惡搞, keep住當 icon嘅雷莊兒反而好緊張護膚。呢日約埋個 friend去揀護膚品,見佢左試右試,細心挑選。八珍行近啲睇,發現呢位冠軍港姐手臂好多粒粒呀!棚牙就當 icon啫,皮膚差就會影響出鏡,削弱競爭力,難怪雷莊兒要急救皮膚先





雖然男友係牙醫,但佢唔急整吓棚牙。梗係, icon嚟㗎!





話之凸出個小肚腩,一樣著緊身衫出街,呢個就係我行我素嘅雷莊兒。





未卸任,雷莊兒履行港姐親善大事之一,就係返到屋企,同樓下看更有講有笑。咁親民,真係對得住冠軍之名。





食完飯,行完街,雷莊兒就同個 friend say goodbye。

撰文:八珍

攝影:李玄


鍾意就快D Share啦!