網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月6日 星期一

人肉撼鋼櫈!迪子撞甩門牙縫23針險毀容 __,

陰公,真係令人擔心!歌手迪子早前去韓國旅遊,不小心跌倒撼落接近300磅重的鋼櫈,撞甩門牙兼要縫23針,差點毀容!回港後,她接受東網電話訪問時坦言:「初 ...


陰公,真係令人擔心!


歌手迪子早前去韓國旅遊,不小心跌倒撼落接近300磅重的鋼櫈,撞甩門牙兼要縫23針,差點毀容!回港後,她接受東網電話訪問時坦言:「初頭好驚,已經唔記得撞到係有幾痛,淨係見到成地血,啲牙甩到成地都係,唔知點算。」

連水都飲唔到

她表示有位外藉客人送她到醫院急救,但由於語言不通,初時未能確定情況:「後來醫生講縫咗23針,好腫,連飲水都飲唔到,好驚個樣以後都係咁。我有通知保險同細佬,但唔敢同媽咪講,因為我喺外地,佢做唔到任何事,我驚佢好擔心。同埋我唔可以有太多情緒,唔可以喊,塊面太多傷口。」

三星期可消腫

幸好迪子入住的民宿老闆是香港人,得到對方照顧:「我日日都好勤力冷敷同熱敷塊面,消腫都消得好快。醫生話兩、三個星期就會消晒腫,依家塊面散緊瘀。等咗一個星期拆咗線,醫生都話我恢復得好好,係可能嘴唇上面有少少疤,但化咗妝應該唔會好覺。依家係要搞啲牙,好彩門牙執得番完整兩隻砌番落去,淨係做神經治療,但門牙隔籬啲牙就可能要靠種牙或者戴牙套,啱啱睇咗醫生都話好快會好番,大家唔洗擔心。」

或要取消工作

問到進食可有影響?她說暫時只能吃流質及軟身的食物,但因為今次意外戒肉了,所以還好。醫療費方面她就表示唔想答:「我淨係可以話,因為唔使入院,保險公司話淨係意外賠得好少。我唔明白香港政府點解對香港市民有關牙齒嘅嘢無Support,台灣同韓國都有,然後香港睇牙好貴,我淨係覺得喺香港生活嘅人都好苦。」對於要延期或取消工作,迪子直言唔好意思,但多謝大家體諒:「希望自己快啲好番,自己都好努力令自己快啲好番。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!