網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月6日 星期一

細仔出世三個女行為倒退 Bob嫂冇晒符 __,Bob,林盛斌,

林盛斌老婆Pearl話三個女「行為倒退」,仲會情緒大爆發,佢坦言完全不能處理!藝人林盛斌(Bob)今年追仔成功,老婆Pearl(Bob嫂)8月時為佢誕 ...


林盛斌老婆Pearl話三個女「行為倒退」,仲會情緒大爆發,佢坦言完全不能處理!


藝人林盛斌(Bob)今年追仔成功,老婆Pearl(Bob嫂)8月時為佢誕下囝囝Jaye(林道申),而三個囡囡就榮升家姐,不過相信各位父母都有相似經歷,就係擔心細嘅出世,大嘅會覺得媽咪「被分薄」,所以會呷醋!呢日Bob嫂就喺Instagram發長文,話三個女「行為倒退」,上至9歲大女到3歲細女都有反常行為,而今次就係細女喺Bob嫂餵緊奶時扭要陪佢瞓覺豬:「我請佢在旁邊等一等,我餵完奶十分願意陪佢!」於是阿女就喺旁邊扮出一副可愛瞓覺樣!

情緒暴發不能處理

佢話:「大嘅自然感覺被忽略,然後出現各種行為嘅反常,例如本來可以自行如厠(廁)卻突然話唔識、或是本來可以自行食完一整碗飯,現在卻一啖都要人餵、另外仲有最重要嘅情緒起伏不定。呢啲行為(我)統稱為行為倒退,至於點算(解)唔索性叫妒忌呢?因為大嘅平常時候分明十分愛錫細嘅,每日都要錫錫,只係當大嘅感到明顯嘅忽略,行為就會突然倒退,有時加上情緒嘅暴發,而且完全不能處理。」

多關注三個女

不過Bob嫂就自言其實除咗處理細仔食奶同沖涼,其他都交畀家傭,一心都專注喺三位公主上,但係似乎不似預期,佢話:「每日家姐們嘅各種情緒暴發卻令我每日好似地幔裹(裏)面嘅岩漿–不能自制嘅滾熱流動,但願這場不能避免的風暴可以慢慢變得溫和且日漸散去。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!