掃呢頁CODE去手機

2017年11月16日 星期四

澳門賽車:【有片】檸茶女郎 「翻版陳敏之」搶鏡 __,敏之,陳敏之,

澳門大賽車周四展開,安排多場練習時段,工作人員忙碌備戰,來到重頭戲之一澳門GT盃,車迷期待畫面終於出現,首批賽車女郎率先登場,暫時亮相嘅RacingG ...




澳門大賽車周四展開,安排多場練習時段,工作人員忙碌備戰,來到重頭戲之一澳門GT盃,車迷期待畫面終於出現,首批賽車女郎率先登場,暫時亮相嘅Racing Girls有兩組,為香港車手歐陽若曦打氣嘅VLT Racing Girls明顯勝出,兩位模特兒是香港及俄羅斯組合,香港靚女叫Hannah,俄羅斯女郎叫Olga K,兩位都係高佻長髮,Hannah夠親切,Olga K散發仙氣,比另一對賽車女郎明顯勝一籌。

Hannah在娛樂圈有一定知名度,她全名陳翊之,曾有個外號叫「翻版陳敏之」,做事專業,如工作需要,任何惡劣環境都不怕,來澳門擔任賽車女郎,可說是簡單任務,稍後她會在香港舉辦的Formula E做車模,到時香港車迷記得同佢打招呼。

值得一提,賽會今屆繼續舉辦「傳媒眼中我最喜愛」賽車女郎隊伍選舉,VLT Racing Girls是6號隊伍,兩人把握機會向傳媒及龍友拉票,希望今年能夠勝出。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!