網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月3日 星期日

做老闆娘減少幕前演出!37歲張美妮趕生B __,美妮,張美妮,

張美妮自爆呢兩2年會盡量做少啲,因為要趕住生B呀!現年37歲的張美妮與老公KK結婚4年,一直過着幸福的少奶奶生活,雖然美妮不時都有參與無綫綜藝節目及劇 ...


張美妮自爆呢兩2年會盡量做少啲,因為要趕住生B呀!


現年37歲的張美妮與老公KK結婚4年,一直過着幸福的少奶奶生活,雖然美妮不時都有參與無綫綜藝節目及劇集拍攝,但由於老公做生意,故美妮做賢內助之餘,都希望幫對方手。而他們繼之前於沙田開了餐廳後,最近亦投資七位數字於天水圍大型商場開設了一間餐廳,美妮現時暫停手頭上的工作,經常到餐廳幫老公打理生意。

煮到醉酒

適逢聖誕節將至,美妮親自到餐廳布置一番。美妮接受東網訪問時,更入餐廳廚房跟餐廳大廚學整聖誕菜式,手勢有板有眼,她笑言:「之前我成日煮龍蝦意粉畀老公食,老公啲朋友嚟食過,都話好好食,不過我自己都幾鍾意飲紅酒、白酒,試過有一次煮海鮮意粉落白酒,自己又煮吓飲吓!煮完之後就醉醉哋,跟住瞓咗,諗番都幾好笑。」

努力造人

美妮坦言老公近幾個月都忙於籌備餐廳各樣,一手一腳都相當辛苦,問到她怎樣協助老公時,美妮謂:「我依家放假,盡量盡我能力畀一個溫暖嘅家佢,雖然屋企有工人,但我都會自己親自下廚煮或煲靚湯等老公返嚟飲。」問到她有否興趣做生意,她又謂:「其實都有㗎!我都同老公講過,不如畀我去餐廳幫手,點知佢叫我咪搞!(想你專心做少奶奶?)可能係佢都想我多啲時間喺屋企,唔好咁辛苦,但我始終對幕前工作有興趣,所以唔會停晒,呢兩年會盡量做少啲,休息吓!(趕住生B?)都係!我哋都好鍾意小朋友,都努力緊。」問到會否再接拍劇集,她說:「真係有發揮嘅都會拍吓!要睇劇本同角色。」

聖誕煮大餐

說到聖誕節,美妮表示因為都忙於餐廳生意,故可能要遲些才有時間去旅行,不過自己就打算在家煮聖誕大餐給家人品嘗,過一個溫暖的聖誕節。

場地提供:Comma

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!