網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月3日 星期日

Super Junior邊揮手邊離港 __,

《MAMA音樂頒獎禮》前晚在香港亞博館圓滿結束,人氣男團EXO、BTS、WannaOne等完騷後漏夜返韓,部份韓星休息一晚後,昨日亦陸續離港。■宣美聽 ...


《MAMA音樂頒獎禮》前晚在香港亞博館圓滿結束,人氣男團EXO、BTS、Wanna One等完騷後漏夜返韓,部份韓星休息一晚後,昨日亦陸續離港。



■宣美聽見粉絲叫自己,即拉高帽子打招呼。

昨午12時,Dynamic Duo率先現身,崔子和Gaeko落車時有禮貌地向傳媒及工作人員點頭打招呼,雖然現場有近半百粉絲,不過他們主要等Super Junior(SJ),令Dynamic Duo受到冷落。緊接輪到男團NCT127及宣美離港,宣美晒腿示人,粉絲立即大叫「姐姐」,宣美聽見後即拉高帽子向粉絲揮手。SJ五名成員現身時未見希澈同行,藝聲一落車就友善揮手,東海等隊友就戴帽及口罩,沿路都有揮手,銀赫亦有點頭。

採訪:梁展雯

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!