網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月3日 星期日

認做賴慰玲BB契媽 陳嘉寶陪食Tea減壓 __,陳嘉寶,賴慰玲,

好有愛呀!賴慰玲的BB快將出世,身邊好姊妹亦替她緊張!新婚的陳嘉寶(Anjaylia)自認做契媽:「我成日摸佢個肚叫BB要乖、要聽話,仲話契媽錫晒你, ...


好有愛呀!


賴慰玲的BB快將出世,身邊好姊妹亦替她緊張!新婚的陳嘉寶(Anjaylia)自認做契媽:「我成日摸佢個肚叫BB要乖、要聽話,仲話契媽錫晒你,咁佢哋冇反對,我就當咗係!(賴慰玲有啲產前神經質?)佢好多時都好敏感同緊張,驚自己唔夠瞓,又驚咁樣做有冇影響BB,咁我相信第一次懷孕嘅媽媽有咁嘅反應好正常!佢個人好樂觀,所以都冇咩嘢嘅。(點幫佢舒緩?)多啲同佢傾偈,陪吓佢食吓Tea,一班人一齊玩。(你都快啲生番個?)暫時未有計劃,啱啱先完成婚禮,工作都排到密麻麻,而且家人都冇畀壓力。」

另一好友蔡思貝表示只要賴慰玲Call到,就會隨傳隨到,被問到會否做契媽時則說:「總之兩母子健健康康,BB出世之後一定會錫晒佢!賴慰玲要精神或者實質上嘅支持,我都隨時Ready畀佢!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!