網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月3日 星期日

事件牽涉到暴力 麥明詩:唔係畀人強姦! __,麥明詩,

麥明詩不願多提事件。「十優港姐」麥明詩為2015年港姐冠軍在社交網站自揭曾遭性侵犯,事件令人震驚!麥明詩接受東網訪問,她語氣平靜地說:「冇乜嘢,當時係 ...


麥明詩不願多提事件。


「十優港姐」麥明詩為2015年港姐冠軍在社交網站自揭曾遭性侵犯,事件令人震驚!麥明詩接受東網訪問,她語氣平靜地說:「冇乜嘢,當時係Year1,喺內地發生,比較有深刻印象。(有冇陰影?)有少少,因為件事有牽涉到暴力,詳細唔多講,當時有用言語質問對方,對方都有放手。」

為何在網上公開事件?麥明詩說:「睇到欄后(呂麗瑤)嘅post後有啲諗法,當女性遇上呢啲事,喺搜證上係有啲困難,如果喺其他途徑公開呢件事會搞到變質,今次係大家有多啲認識。」她又以「唔會幫助到件事」為由,拒絕說出詳細經過。問到是怎樣的性侵犯,她說:「我唔係畀人強姦!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!