網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月3日 星期日

葉文輝簽字結婚做人夫 老婆上圍Big爆 __,葉文輝,

葉文輝今日正式升呢做人夫,仲大講愛的宣言冧老婆!歌手葉文輝(啤梨)和拍拖4年的圈外女友Michelle拉埋天窗,在金鐘婚姻登記處註冊結婚。一對新人在下 ...


葉文輝今日正式升呢做人夫,仲大講愛的宣言冧老婆!


歌手葉文輝(啤梨)和拍拖4年的圈外女友Michelle拉埋天窗,在金鐘婚姻登記處註冊結婚。一對新人在下午四時半完成簽字儀式後接受傳媒訪問,新娘子Michelle穿上短婚紗,雖然披上毛毛披肩,但仍難掩「Big」爆上圍。而兩人應傳媒要求,咀足三次,幸福滿瀉。

講誓詞甩嘴

榮升人夫的啤梨表示心情很興奮,前一晚更緊張到失眠,因要去適應開始做人夫。啤梨自爆做婚禮司儀不少,估不到讀誓詞都會「甩甩哋」。問到可有講愛的宣言送給太太?啤梨冧爆說:「今日開始佢就係我嘅公主。(之前唔係公主?)之前係BB,我以後係佢工人。同埋今日開始聽到人叫葉生葉太好實在。(講誓詞有冇喊?)開心多啲,甩咗吓嘴,反而老婆講得好流暢。」

望出年雙喜臨門

啤梨表示這天只請了部分親友出席,明年才補擺酒,他謂:「我揀12月3號,4點鐘就係因為好易記,1234,所以擺酒日子都有壓力,要再好記啲。」問到幾時度蜜月?啤梨稱12月中會去日本放輕鬆。(順道造人?)都可以,順其自然啦,開始叫太太調理吓,我亦要補吓。(出年雙喜臨門?)希望有很多喜事發生,不過依家係一定冇。」

親自設計婚戒

問到葉太Michelle給老公幾多分?她開頭說100分,後來說99分,扣1分是要給他有進步空間。啤梨就大讚太太是世界最靚。至於二人的婚戒?啤梨指是兩人親自設計包含着兩人的秘密。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!