掃呢頁CODE去手機

2018年1月4日 星期四

【大欖車禍】目擊者:候車客低頭玩手機被撞飛 __,手機,手機平板,

(張家豪攝)一輛貨櫃車昨晚深夜在大欖隧道青朗公路失事鏟上巴士站,撞倒大批候車乘客,並衝落山坡,讀者莊先生當時正乘坐巴士往上水方向行駛,他講述事發前曾遠 ...




一輛貨櫃車昨晚深夜在大欖隧道青朗公路失事鏟上巴士站,撞倒大批候車乘客,並衝落山坡,讀者莊先生當時正乘坐巴士往上水方向行駛,他講述事發前曾遠望涉事巴士站,看見多名候車乘客低頭玩手機,未許他聽到巨響,探頭查看即見涉事貨櫃車已衝落山坡,「嗰排乘客瞓低咗幾個喺度!」

莊先生形容現場場面「好震撼,(架貨櫃車)嘭嘭聲飛咗落去,成架巴士啲人都嘩嘩聲,問咩事呀,咩事呀!」事後他所乘坐巴士未受事故影響,繼續行程離開,他不禁慨嘆:「希望(貨櫃車)司機同其他人都安全無事」

你敢爆,我敢獎! 即Call《蘋果》24小時爆相爆片熱線63836568


鍾意就快D Share啦!