掃呢頁CODE去手機

2018年1月4日 星期四

志雲讚人才:一定會挽留 __,志雲,陳志雲,

陳志雲謙稱加薪只是做「應做的事」,不用詩詠特別多謝他。
志雲讚人才:一定會挽留唐詩詠在電台節目上感謝陳志雲助加薪,他接受本報訪問時坦言詩詠當時薪酬的確少:「佢之前唔係經理人合約,後來轉咗合約關係,中間都有經 ...


志雲讚人才:一定會挽留

唐詩詠在電台節目上感謝陳志雲助加薪,他接受本報訪問時坦言詩詠當時薪酬的確少:「佢之前唔係經理人合約,後來轉咗合約關係,中間都有經過我,但唔記得太清楚。」又讚詩詠是個人才,即使自己當時不在位,無綫都一定會挽留她:「我只係做我應該做嘅事,做呢行唔容易,初初要捱嘅日子係辛苦,我希望佢加油。」問到有否其他藝人要求加薪,他坦言一定有。

另外,志雲昨日到大埔亞視總台錄影《百萬富翁2018》,嘉賓包括尹光、前亞視藝人周嘉莉及陳綺明等。志雲笑言緊張到腎上腺素不停上落,又讚嘉賓甚有娛樂性。陳綺明以「百般滋味在心頭」來形容今次重返亞視,透露雙方有洽談合作,自己比較想做主持。






鍾意就快D Share啦!