掃呢頁CODE去手機

2018年1月4日 星期四

入行後第一單緋聞!菊梓喬同張景淳唔會發展 __,張景淳,菊梓喬,

張景淳咁就攞咗菊梓喬嘅第一次(緋聞)。(資料圖片)菊梓喬(Hana)和張景淳傳緋聞,張景淳指和Hana是好朋友,更經常單獨約會,Hana接受東網訪問時 ...


張景淳咁就攞咗菊梓喬嘅第一次(緋聞)。(資料圖片)


菊梓喬(Hana)和張景淳傳緋聞,張景淳指和Hana是好朋友,更經常單獨約會,Hana接受東網訪問時再次澄清跟張景淳只是普通朋友,似有劃清界線之嫌:「我哋試過單獨食飯,但唔係單獨約會,因為約會字眼好曖昧,我唔想影響大家,呢單係我入行第一單緋聞,覺得好大件事咁。」

再問兩人可有發展機會?Hana話沒有發展機會,因兩人相識多年,如要發展一早發展了,而張景淳非她那杯茶,她說:「佢唔係我鍾情嗰類型,我鍾意細過我好多嗰啲。(姊弟戀?)可能係嗰啲。但佢係好人,但唔代表因為佢係好人而我要鍾意佢。」可覺得張景淳花心,曾被傳一腳踏兩船?她說:「唔覺得佢花心,知佢係個好專一嘅人,如果佢真係搵到一個鍾意嘅,唔會再鍾意第二個,唔會鍾意我。(佢依家係咪單身?)佢係單身,但唔知佢有冇對象,呢啲要問番佢。」可會因傳緋聞而跟張景淳減少聯絡?Hana說:「經此緋聞後,還是我以後都係避免同任何人一齊。(係咪公司畀壓力你?)冇。不過緋聞傳出後,我有同佢傾過,覺得好好笑。」

曾受過情傷的她,覺得音樂才是她永遠伴侶,故相信自己有段長時間不會拍拖。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!