網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月28日 星期三

【100毛上市】睇一次笑一次!港股三大敲鑼經典 一條片睇晒 __,100毛,

【新增影片】今日毛記(1716)首掛,由發言人、「愛情財經投資專家」Dickson,著住件Tee加老牛上台,細細力、怕怕醜醜咁敲鑼,成為港股史上經典一 ...


【新增影片】

今日毛記(1716)首掛,由發言人、「愛情財經投資專家」Dickson,著住件Tee加老牛上台,細細力、怕怕醜醜咁敲鑼,成為港股史上經典一幕。

要數返港股敲鑼十個趣,一定要數2015年金嗓子(6896),董事長江佩珍(珍姐)擺出一幅上陣殺敵前號令三軍嘅姿勢,英姿颯颯霸氣敲鑼!不過事隔三年,金嗓子4.6元上市,股價最新只係得返1.68元。

另一次經典中嘅經典,緊係唔少得上年上市嘅健升物流(8457),主席黎健新喺敲鑼最重要嘅一個Moment,先擺出一個打高爾夫的姿態,準備在開市一刻「發球」,就在萬事俱備的敲鑼一刻,敲鑼棒揮向銅鑼,但反彈力度過大,黎健新甩手令敲鑼棒向台下飛出,最終呢一次敲鑼,成為網絡上嘅永恒。健升物流上市價0.3元,最新報0.24元。

蘋果財經,關心你飯碗

http://fb.com/appledailyatm


鍾意就快D Share啦!