網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月28日 星期三

又晒水着相 麥明詩壓力想大移民? __,麥明詩,

壓力好大?十優港姐麥明詩近日就去咗蘇梅島度假,連日嚟都晒咗唔少嘅泳裝照,今日亦都唔例外。相中見坐喺沙灘上嘅麥明詩身穿一件頭泳裝,雖然冇早兩日嗰套咁性感 ...


壓力好大?


十優港姐麥明詩近日就去咗蘇梅島度假,連日嚟都晒咗唔少嘅泳裝照,今日亦都唔例外。相中見坐喺沙灘上嘅麥明詩身穿一件頭泳裝,雖然冇早兩日嗰套咁性感,不過勝在有長腿!

但麥明詩就圖文不符,佢留言:「當感到千斤重擔,或者諸事不順 就看一下多美麗的風景 想一下當地人每天無憂無慮,做個簡單的飯賣你個椰青吹個海風 其實重擔是我們自己加在自己身上的 沒有人說一定要成功一定要名留青史 一定要吃米芝蓮一定要拿個名牌手袋 有動力固然好,但當動力變成壓力,就要提醒我自己 一切都是自己的選擇,也沒必要絕望 放得下,就會有出路 btw呢邊有冇投資移民?」莫非佢壓力太大,想選擇移民?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!