掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

減咗126磅!肥仔黎俊彥大翻身變型男 __,

真係減咗好多呀!歌手可嵐與旗下歌手黎俊彥(Iker、前藝名葉寶安)到電台宣傳合唱歌《心聲回應》,以及分享Iker由286磅減肥至160磅的歷程。他指歌 ...


真係減咗好多呀!


歌手可嵐與旗下歌手黎俊彥(Iker、前藝名葉寶安)到電台宣傳合唱歌《心聲回應》,以及分享Iker由286磅減肥至160磅的歷程。他指歌曲為癌症病人打氣,跟自己減肥一樣是為了健康,認為歌曲很有意義。可嵐表示兩人已認識超過7年,笑言對方突然像漏氣氣球一樣變瘦:「公司話我減到肥先幫我出碟,我由140磅減到118磅都好辛苦,所以我覺得Iker好犀利、好有毅力,做到『肥仔都係潛力股』嘅代表!」Iker坦言之前因肥胖引起血壓問題,試過在街或交通工具上頭暈,更患上睡眠窒息症,為了健康及不想家人擔心,就花了大半年跟營養師減肥:「試過好多嘢想做都做唔到,有心無力,人哋就覺得我懶、Hea。」

說到4、5年前離開舊唱片公司,Iker透露到了廣告公司任職設計師,期間有人找他再唱歌,但他覺得要以全新形象現身才有意義:「音樂夢係我嘅動力,之前話減肥都唔成功,但今次可嵐簽我就係明確目標。(驚唔驚反彈?)驚!我慣咗每朝都會上磅,發現重咗就會食得清淡啲。我依家戒食飯,但早餐會豐富啲,7點幾就起身自己整,下晝食蘋果或者餅乾就夠,夜晚返屋企食烚菜、蒸魚同瘦肉,食雞肉唔食雞皮,甜品都少食,清淡啲,又可以慳錢。」另外,可嵐表示與前夫的官司仍有點手尾,和解協議已完成,現在要努力工作,除了自己做歌手,亦會繼續找有音樂夢的歌手合作。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!