掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

嬌妻嘔住蜜月 林奕匡做阿四洗頭侍浴 __,林奕匡,

Rikko疑食了烤牛肉後便肚痛,之後更嘔吐大作。
嬌妻嘔住蜜月林奕匡做阿四洗頭侍浴歌手林奕匡(Phil)和太太李靄璣(Rikko)展開浪漫蜜月之旅,兩人一心諗住狂食狂玩狂煙韌,豈料Rikko餐後懷疑食 ...


嬌妻嘔住蜜月 林奕匡做阿四洗頭侍浴

歌手林奕匡(Phil)和太太李靄璣(Rikko)展開浪漫蜜月之旅,兩人一心諗住狂食狂玩狂煙韌,豈料Rikko餐後懷疑食物中毒,又嘔又屙全身乏力,春宵興致全消之際,好在Phil的愛能醫百病,一夜貼身服侍後,Rikko不藥而愈。

Phil和太太Rikko本月6日在港補擺婚宴後,日前已起程往歐洲展開十多日蜜月之旅,兩人甫抵達第一站意大利,就忍不住在社交網大晒靚人靚景相,可是歎完首個二人世界午餐後,Rikko大呻出事:「第一天,沒有計劃,沒有行程,就是下午吃了roast beef(烤牛肉),然後食物中毒了,之後的整個晚餐也吐了出來。」「愛妻號」Phil亦心痛留言:「Poor Sweetie」。

「嘔咗成碟意粉出嚟」

昨日聯絡上身在意大利的Rikko,她以撒嬌的聲音說:「我lunch食咗啲beef同沙律,食完後6、7點行緊街時,(個肚)都有啲痛O架啦,跟住7點照去食晚飯,食晚飯就係食意粉嘅,食完返到屋企(酒店)時就屙,成身都好weak(虛弱)咁樣,攤咗喺張床度成半個鐘,一坐起身嘅時候就嘔,嘔咗成碟意粉出嚟。」問到是否有孕才嘔吐?她以肯定口脗說:「梗係唔係啦。」

身在異地抱病倍感淒涼,問Phil如何照顧她?Rikko甜爆說老公之前也疑食物中毒剛痊愈,故特別知她所需,除為她張羅運動飲品幫她補水補鹽外,還提供了「專屬服務」,她讚不絕口說:「佢好好,一向都好照顧我,我又攰又冇力,又凍,返到去(酒店)佢幫我整個Bubble Bath(泡泡浴)畀我浸浴,又幫我洗頭,因為我攰到洗唔到頭。」問到錯過蜜月第一夜可感可惜?她害羞說:「同阿Phil有成世人嘅時間相處,我哋都冇乜所謂。」提到老公好錫她,她說:「夫妻就係要互相愛護扶持。」問到可有看醫生?她指休息一晚後身體已無大礙,雖然胃口不佳,但仍可繼續行程,加上自問腸胃好,多年沒有嘔吐不適,覺得今次只是意外,故不會向餐廳追究。況且兩人行程緊密,其中一站要去Phil至愛的法拉利發源地睇車及意大利南部觀光。

林奕匡在意大利狂食狂玩。
  • 林奕匡在意大利狂食狂玩。
林奕匡和老婆到意大利度蜜月,卻遇上「難忘事」。
  • 林奕匡和老婆到意大利度蜜月,卻遇上「難忘事」。
雖然又肚痛又嘔,但有林奕匡錫番都暖在心
  • 雖然又肚痛又嘔,但有林奕匡錫番都暖在心

食物孭晒上身任揀

苦在妻身、痛在夫心的Phil就講述照顧太太的詳情:「佢好攰,我盡量畀佢瞓多啲,又想攞熱水畀佢飲,點知酒店房冇,知Gym室有水機,仲專登攞隻杯落去,點知得凍同溫水,我就諗不如整個Bubble Bath畀佢,就去咗超市買啲嘢畀佢,仲有飲品同攞啲食物,因為佢冇胃口食好少嘢,知佢一定肚餓,我咪攞多兩隻蕉,各樣飲品,全部孭晒上身,睇吓佢有咩需要。」

文:音樂組






鍾意就快D Share啦!