掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

靠朋友經濟援助 __,

■洪朝豐感激一班打坐學生對他精神上和經濟上的支持。互聯網圖片洪朝豐多年前購入藍田公屋,不用擔心居住問題,不過,縱使他有獨生子洪葉供養,但癌症令他不能工 ...




洪朝豐多年前購入藍田公屋,不用擔心居住問題,不過,縱使他有獨生子洪葉供養,但癌症令他不能工作,生活過得不容易,幸得一班學生和朋友給他金錢上支持。洪朝豐說:「營養奶加埋湯水,每個月開支最少6,000元,電療每日96元,30次差不多3,000元,我每個月淨係食同埋電療已經9,000元,所以喺經濟上其實唔容易。有學生發起每個同學每個月貢畀老師100元,話十個人貢咪有1,000元,至少可以幫助我病後復原,醫療飲食方面有小小支持。啲朋友嚟探我,跟住畀封利是我,我完全冇諗過。好託賴,到𠵱家我仍然都生活到。」

談到未來計劃,洪朝豐希望出自傳,他說:「係時候總結我前半生,寫一本小說,喺我生命真正發生過,我想將本書獻畀我媽媽,雖然佢離開咗五年,但我仍然好掛住佢。」

採訪:魯吉




鍾意就快D Share啦!