掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

上圍激凸!37歲熊黛林孖大隻老公影孕照 __,熊黛林,

好Sweet呀!37歲名模熊黛林(Lynn)去年年尾宣布懷有身孕,快將榮升媽媽的她日前孖住老公郭可頌,拍下了一輯大肚靚相以作留念。Lynn表示希望日後 ...


好Sweet呀!


37歲名模熊黛林(Lynn)去年年尾宣布懷有身孕,快將榮升媽媽的她日前孖住老公郭可頌,拍下了一輯大肚靚相以作留念。Lynn表示希望日後與寶寶談起懷孕過程時,能有相片讓BB知道爸爸和媽媽是如何幸福地迎接BB到來。

冧讚老公好好

該輯靚相中,Lynn換上三套服裝亮相,其中一套吊帶連身長裙更能突顯身段,懷孕期間的Lynn上圍明顯豐滿了不少!笑得開心燦爛的她雖然腹大便便,但仍四肢纖瘦。Lynn透露現階段未感緊張,但非常期待BB的來臨,同時亦又有點捨不得與BB身心相連的親密關係,她表示:「每次BB在我肚入面郁,我都好興奮。」她又表示:「一直老公都好照顧我,有了BB後,老公更事事以我為先,我覺得好開心,睇得出自己真是冇嫁錯人。」

老公練大隻影靚相

問到有否看書學習湊B及教小朋友技巧,Lynn表示:「自己看了小量關於育兒書籍,平日反而多向有經驗的朋友請教,我們都想順其自然,第時再一步步學習,我不想給太大壓力家人及BB。」至於郭可頌亦相當配合健碩了不少,手臂肌肉盡現。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!