掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

陳柏宇最緊要清熱黃美棋帶正氣水 __,黃美棋,陳柏宇,

陳柏宇最緊要清熱黃美棋帶正氣水

陳柏宇最緊要清熱黃美棋帶正氣水剛剛新婚的林奕匡(Phil)跟太太李靄璣(Rikko)到意大利度蜜月,Rikko卻疑食物中毒。問到跟Phil屬同公司、去 ...


剛剛新婚的林奕匡(Phil)跟太太李靄璣(Rikko)到意大利度蜜月,Rikko卻疑食物中毒。問到跟Phil屬同公司、去年剛結婚的師兄陳柏宇(Jason),之前與老婆符曉薇(Leanne)去夏威夷度蜜月時,可曾遇過類似掃興事件?昨日Jason透過電話表示當時行程非常愉快,Leanne還在網絡上載了度蜜月時拍攝的短片。

至於外遊時可有帶備藥物,以備不時之需?他說:「都會帶齊清熱飲品,因為食嘢都比較熱氣,同埋放縱啲,水土不服嗰啲藥就會少啲,因為嗰啲藥周圍都買到,但清熱就中式,去到西方國家就未必會有。」

至於姊妹團之一的黃美棋,表示第一時間透過短訊慰問Rikko:「佢話好番好多,其實佢出發前一日,我哋有提佢嗰邊好凍,佢本身唔怕凍,但佢去到都話凍,可能已經係作病迹象。我叫佢凍就買衫,佢有不停飲熱嘢。」美棋指跟男友Ray去旅行,隨身會帶好多藥物,因為她腸胃不好:「Ray會帶正氣水畀我,驚我脹胃不適,Rikko有Phil照顧都唔使擔心,不過喺食嘢方面要小心啲,始終喺唔同地方食嘢係要小心啲。」




鍾意就快D Share啦!