掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

分手後首現身!姚子羚否認逼婚撐前男友好 __,姚子羚,

仲有彎轉?無綫藝員藝姚子羚與圈外男友鄭子邦拍拖三年以來一直愛得甜蜜,屢傳婚訊,沒料三年情近日突然爆出畫上句號。目前關係好好今早,姚子羚、胡定欣、曹永廉 ...


仲有彎轉?


無綫藝員藝姚子羚與圈外男友鄭子邦拍拖三年以來一直愛得甜蜜,屢傳婚訊,沒料三年情近日突然爆出畫上句號。

目前關係好好

今早,姚子羚、胡定欣、曹永廉、張振朗等現身機場,為無綫劇集《包青天再起風雲》前往橫店拍攝外景。「分」訊爆出後,姚子羚首度公開露面回應,她心情看來不俗,似乎未有受情變影響。講到心情如何,她說:「都OK嘅,因為要講嘅都已經講咗。(鬆一口氣?)都會嘅,同埋都係我哋兩個人嘅決定,我哋關係依然好好。(三年情告終可唔可惜?)有聚有散,世界係圓嘅,永遠唔知將來會點,總之依家呢一刻,我哋覺得呢個相處方式係最舒服。(分咗手幾耐?)詳細唔講,或者可以講係用另一個方式去相處。」

分手唔關姊妹事

姚子羚與鄭子邦分手,有指是因她及其好姊妹逼婚,令關係由「婚」變「分」。問到姚子羚是否在結婚問題上與鄭子邦出現分岐?她說:「絕對唔係,呢樣嘢真係好想去澄清,唔係外間所講嘅結婚問題、逼婚問題,都要幫我身邊嘅好姊妹澄清,絕對唔係因為逼婚、結婚問題。感情係兩個人嘅事,我亦都相信我哋一路係朝住呢個目標去進發,但係可能過程裏面出現咗一啲相處上面嘅嘢,但係唔需要用唔好嘅心態去面對呢件事,我哋只係換咗第二個相處嘅方式,大家又舒服咗,將來嘅嘢亦冇人知。」

前男友咁啱出走學佛

姚子羚今次到橫店及新彊拍攝兩個月,問到分開一段時間可有復合轉機?她說:「冇諗喇,專心拍嘢,仲諗咁多咩?我都係嗰句,我哋嘅關係依然係好好,依然會聯絡,好開心一對情侶去到最尾唔需要鬧交唔開心收場,依家呢個關係目前係最好嘅。(阿邦傷心去咗尼泊爾修行?)唔係,佢係佛教徒,呢個旅程計劃咗好耐,佢平時都去唔同地方學佛,對佢嚟講係最開心,只係咁啱得咁橋。(去拍嘢兩個月分散咗分手心情?)都係嘅,不過就算係香港都OK,大家關係良好,所以唔會有大影響,不過當然離開咗就可以專心做嘢。」

撐前男友好好

姚子羚除感謝一班好姊妹支持,還感謝粉絲及不認識的朋友留言打氣,她說:「希望大家畀多啲空間我哋,同埋阿邦真係好好嘅,希望大家唔好以為我逼婚不遂,佢又對我唔好,係絕對冇咁嘅事,我哋嘅關係好好,佢對我好好。」姚子羚也強調今次分手與第三者無關。問到可接受新戀情?她說:「暫時未,哈哈,冇諗,緣分交畀個天,要嚟嘅始終會嚟,未到最後永遠都唔知道,情侶、結婚都有可能分開,隨緣啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!