掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

踩足13K!張景淳單車馬拉松挑戰體力 __,張景淳,

前華姐冠軍張曦雯與張景淳齊齊參加單車馬拉松比賽。藝人張景淳與前華姐冠軍張曦雯日前參加單車馬拉松比賽,事前張景淳為咗積極備戰,花咗一個星期去健身室練習, ...


前華姐冠軍張曦雯與張景淳齊齊參加單車馬拉松比賽。


藝人張景淳與前華姐冠軍張曦雯日前參加單車馬拉松比賽,事前張景淳為咗積極備戰,花咗一個星期去健身室練習,雖然比賽當日只係踩咗短短13公里,但佢竟然話唔夠喉想繼續踩,張景淳說:「嗰日朝早六點就要去報到,但因為我本身頸有傷,之前只可以着重腳嘅訓練。今次踩咗13公里,最記得由青衣踩去昂船洲大橋個條路,因為斜路多,所以踩上嚟都幾甘,雖然路程唔係好長,但因為好大風,個人好容易左搖右擺,所以真係好考體力,不過平時冇乜機會喺條橋逗留,所以我都影張自拍打個卡。(踩完後係咪好辛苦?)咁又冇啵,隻腳又冇酸痛,我仲想繼續踩添!」

今次張景淳仲諗起唔少踩單車嘅往事,話有次喺橫店拍嘢,收工嗰時踩去另一個地方,他說:「嗰次由橫店踩去東陽市,我諗都差唔多好似由九龍踩去深圳咁遠,我都覺得自己好勁。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!