掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

阿諾落實愛迪梅菲加盟《龍兄鼠弟2》 __,阿諾,阿諾舒華辛力加,

愛迪加盟《龍》續集同阿諾做兄弟。荷里活大隻佬影星阿諾舒華辛力加(ArnoldSchwarzenegger)在1988年主演的喜劇《龍兄鼠弟》(Twin ...


愛迪加盟《龍》續集同阿諾做兄弟。


荷里活大隻佬影星阿諾舒華辛力加(Arnold Schwarzenegger)在1988年主演的喜劇《龍兄鼠弟》(Twins)大受歡迎,30年之後影片將開拍續集《Triplets》!阿諾日前出席活動時就宣布荷里活著名諧星愛迪梅菲(Eddie Murphy)將加盟與阿諾及丹尼迪維圖(Danny DeVito)飾演「三胞胎」!阿諾表示個劇本已完成,而他更透露個故仔是有關精子被混合而產生出來的笑料!

查實幾年前已傳過阿諾想搵愛迪合作拍《龍》續集,當時阿諾仲在訪問中大讚愛迪好搞笑,二人見過幾次面,大家都好想合作拍《龍》。而愛迪亦曾承認傾過合作,他說:「幾年前我同阿諾、丹尼及幾名編劇都見過面,我哋有開過會。但一直冇聲氣。我話畀你聽,我唔會演除非個劇本好正斗!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!