掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

【中年爆Seed未遲】陳煒袁文傑爭氣上位 __,袁文傑,袁文,陳煒,

二人的友誼彌足珍貴!亞視出身的陳煒和袁文傑,當年以最有潛質的新人姿態,1997年首次合作劇集《雪花神劍》,相隔21年,二人凍齡的外貌卻充滿人生的歷練, ...


二人的友誼彌足珍貴!


亞視出身的陳煒和袁文傑,當年以最有潛質的新人姿態,1997年首次合作劇集《雪花神劍》,相隔21年,二人凍齡的外貌卻充滿人生的歷練,如今再度合作無綫新劇有着很不同的感覺,享受大家「進化」之餘,更欣慰各有成就,煒哥感觸說:「係爭氣嘅成果!」

勇字行頭 關心後輩

1996年亞姐冠軍陳煒過檔無綫後,雖年屆中女,但依然躋身一眾小花中,以「江湖阿嫂」形象殺出血路,在無綫新劇《果欄中的江湖大嫂》擔當女一位置,就連影后楊千嬅都愛她年前劇集《梟雄》的演出,二人更會在無綫重頭劇《多功能老婆》演閨蜜,相信必定擦出火花,因煒哥與千嬅都是「勇」字行頭,戲內戲外相信同樣能成為閨蜜。

其實煒哥的歷練,打從選美至劇接劇而煉成,可說是給現今小花一個奮鬥目標。今次她在《果》劇與岑麗香和馮盈盈合作,煒哥坦言三人感情要好:「我哋都係選美出身,明白佢哋遇到嘅問題,大家都好多交流。佢兩個都好乖,做晒功課先入廠,佢哋都有自己嘅意見,唔敢講話咩提點,新人最需要係關心,我成日會請佢哋食嘢,佢哋已經覺得好Sweet。」

凍齡拍檔 添成熟味

煒哥何止是小花偶像,就連舊拍檔袁文傑亦視她為女神。早於1997年,二人首次在亞視合作劇集《雪花神劍》,當年大家都很年輕,如今相隔21年再次在無綫碰頭兼演情侶,兩人的外貌均冇走樣,只是多了一份成熟味道。袁文傑說:「我仲記得當時未簽無綫,入嚟傾約時坐喺餐廳周圍望,好記得嗰次我見到煒哥行過,佢同我講叫我快啲簽。」

後來袁文傑憑劇集《不懂撒嬌的女人》角色「游生」升呢,有這個成果,他非常感恩,故面對舊拍檔時憶起很多回憶,更特別多謝他的恩師:「我要多謝當年夠膽搵我呢個新人做男一嘅阿叔(蕭笙),佢真係我恩師。嗰時我乜嘢演戲經驗都冇就拍《雪》劇,阿叔畀好多機會我,我同煒哥當年合作,大家都新,互相關照啦。我覺得煒哥好有衝勁,仲記得當年我哋一齊幫手拉威吔,都係一種團隊精神嘅表現,拉邊個呢?好似係楊恭如,哈哈!時至今日,相隔咁多年,再喺無綫見番煒哥,嗰日一齊拍第一場戲,我真係好觸動,所以要即刻影番張相留念。」

人到中年 大把市場

煒哥重遇袁文傑又何嘗不是感觸萬分!她說:「今次見番佢,發展好似火箭咁上位,呢個係佢應得,本身亦有條件,係爭氣嘅成果,所以我好欣慰,因為之前佢都被埋沒咗一段時間,發展好似停頓咗。不過人生嘅際遇真係好緊要,真係冇得解釋,男士到呢個年紀仲有市場,我都好戥佢開心。」

其實煒哥不用羨慕袁文傑,因為即使年屆44歲「中女」的她同樣有市場,其心理質素亦保持最佳狀態,所以從少女角色「過渡」中女階段,煒哥可謂游刃有餘。她說:「持續到人氣我都好開心,因為我哋係真心喜歡演戲,放咗好多時間,成果係相輔相成。做呢行心態好重要,如果唔係全情投入,係好難做。不過呢行都好講運氣,男仔好啲,演齡長啲,女嘅就有掙扎位,要保持位置,一啲都唔易。都知自己唔係十八廿二,惟有盡量做好自己範疇,等監製認同自己。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!