掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

【阿媽慘遭侮辱】何潤東揭求學期欺凌事件 __,何潤東,

唔好吓吓講阿媽喎!藝人何潤東近年演而優則導,早前忙於執導電視劇《翻牆的記憶》,故事講述校園發生的不同事情,近貼生活非常寫實,其中一段劇情關於學校內的欺 ...


唔好吓吓講阿媽喎!


藝人何潤東近年演而優則導,早前忙於執導電視劇《翻牆的記憶》,故事講述校園發生的不同事情,近貼生活非常寫實,其中一段劇情關於學校內的欺凌事件,何潤東表示劇情係參照自己在加拿大讀書時遭同學欺凌的實況,更爆出當年遭同學嘲笑「母親是妓女」!

何潤東13歲時去加拿大求學,華人身份已經特別受「關注」,加上他的姓「Ho」的英文發音與「Whore(妓女)」相類似,不少同學當着他的面以嘲笑的口吻說:「Your mother is a whore」,何潤東表示當時係聽得明白,但英文唔好唔識出口反擊,最終都只係屈喺個心入面,除咗心痛,乜嘢都做唔到。何潤東透露將親身經歷加上劇中,係想拍出同其他有關欺凌題材唔同嘅地方,希望其他人可以明白受欺凌者唔向外求助嘅原因:「很多人拍欺凌戲,都是着重肉體,但我想要更深入探討被欺凌的人,被欺凌的人久了會成習慣,就會木然的看待這一切,腦中也會出現自己的想像。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!