掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

晒超聲波圖!丁文琪爆BB嘟嘴似足林宥嘉? __,林宥嘉,丁文琪,

嘩嘩嘩!台灣歌手林宥嘉(Yoga)同太太丁文琪(Kiki)去年1月初結婚,冇幾耐就宣布造人成功,依家Kiki腹中嘅BB都差唔多有六個月大喇!就快升呢媽 ...


嘩嘩嘩!


台灣歌手林宥嘉(Yoga)同太太丁文琪(Kiki)去年1月初結婚,冇幾耐就宣布造人成功,依家Kiki腹中嘅BB都差唔多有六個月大喇!就快升呢媽咪嘅Kiki,繼早前喺社交網透露感受到胎動之後,呢日又再分享BB嘅超聲波相,仲留言:「今天第一次看到肚裡(裏)的寶寶嘟嘟嘴,我立刻笑出來轉頭跟先生說:『好像你欸!』的同時,眼淚就從臉頰滑下來。」

雖然Kiki話BB似林宥嘉,不過有唔少網友都睇極都睇唔明究竟邊度似,之後,林宥嘉都好識做咁喺博文度留言,更晒出對比相兼表示:「雖然我比較希望他的嘴巴像你…」

另外,又有其中一位網友「柯南」上身,將林宥嘉嘟嘴圖放大並調色,卻意外發現呢張圖竟然同BB嘅超聲波相有99.9999%相似!唔少網友都好驚訝,就連Kiki亦十分佩服,佢留言:「科學辦案的精神。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!