網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月3日 星期六

同范冰冰差19歲 范丞丞首回應身份受質疑 __,冰冰,范冰冰,李冰冰,

唔使再質疑喇,係親細佬呀!內地女星范冰冰17歲親生細佬范丞丞因參加內地真人騷《偶像練習生》,備受關注,范丞丞因身份特殊,自然成為節目中嘅人氣練習生,知 ...


唔使再質疑喇,係親細佬呀!


內地女星范冰冰17歲親生細佬范丞丞因參加內地真人騷《偶像練習生》,備受關注,范丞丞因身份特殊,自然成為節目中嘅人氣練習生,知名度亦愈嚟愈高。喺新一集《偶像》入面,范丞丞更首次回應自己身世嘅質疑!

范丞丞因與范冰冰年紀相差19歲,佢出世時兩人關係眾說紛紜,網上出現諸多質疑與揣測,竟然有網友質疑范丞丞係范冰冰私生子。不過范冰冰護弟心切,一直都收埋細佬,冇將佢曝光,去到今次嘅真人騷先至正式對外介紹細佬,仲又換微博頭像又轉發微博,出盡力嗌人撐范丞丞。

而范丞丞喺節目中,直言從小到大都圍繞住質疑嘅聲音,佢仲語帶哽咽表示:「可能因為我是弟弟,外界對我質疑聲浪很大,我想透過自己的努力,讓家人看見,不想因為我是姐姐的弟弟而被知道,我想范丞丞讓大家知道!」佢又透過Rap歌詞道出心聲:「在生下來那些伴隨我的謾罵聲,我的夢想開始質疑,同時開始發懵……」成功感動台下觀眾,最後仲拎到比賽第一名添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!