網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月3日 星期六

【父女戀】唐文龍介意年齡被公開 「億萬千金」暗示:我也願意包容他 __,唐文龍,

黃文意話現今社會,大家都係比較著重心智年齡同外貌年齡唐文龍同「10億咪神」黃文意嘅「父女戀」,因為一張相而開始,但就有人用「奀星」嚟形容黃文意,話佢借 ...




唐文龍同「10億咪神」黃文意嘅「父女戀」,因為一張相而開始,但就有人用「奀星」嚟形容黃文意,話佢借唐文龍上位喎,之後黃文意就ig撰寫長文,自比一隻渺小螞蟻嚟反擊(新聞連結:http://bit.ly/2GWLNh9 ),關係撲朔迷離,今日唐文龍出席活動就斬釘截鐵話同黃文意冇開始過,仲話好介意傳媒公開佢嘅歲數:「搞到啲friend都笑我,我真係嬲咗。」

咁唐文龍除咗話嬲傳媒公開佢年齡,都有解釋番佢同黃文意嘅關係,佢就斬釘截鐵咁話自己從來都冇同黃文意開始過,又讚黃文意:「我覺得佢唔需要借人上位,我亦都冇位俾佢上。佢本身條件好好,係宅男女神又係大學生,我認識嘅佢係好有智慧,又讀到書,身形又好,希望大家放過佢喇,都寫咗兩個禮拜喇。」(新聞連結: http://bit.ly/2GVU1pU )

男方灑脫咁回應緋聞,至於女方,年僅25歲嘅黃文意似乎就有啲耿耿於懷喇。日前喺ig發長文反擊後,兩日前佢又喺ig貼圖,相中係一束七彩顏色嘅滿天星,佢留言話:「活於社會森林,『愛』成了一種奇妙的情感,因為愛與叢林法則不同。愛講求『相容性』,考驗我們有否足夠的智慧和風度包容彼此差異。所以問到我喜歡的類型,我會說:『願意包容我的。』」然後補多句『我也願意包容他的。』愛很簡單,哪怕世事翻雲覆雨,滿懷何止離憂。」

冇錯,愛很簡單,黃文意所講的包容,似乎若有所指,難道是指「父女戀」,而唐文龍今日喺活動上,好似好介意年齡成話題一事,未知黃文意可有安慰對方,佢回覆傳媒話:「我諗現今社會,大家都係比較着重心智年齡同外貌年齡。佢外型好、有頭腦、心地好,大家都睇到。新年快樂,新一年最緊要和和氣氣。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!