掃呢頁CODE去手機

2018年3月6日 星期二

家姐出閣惹誤會 黃心穎2019唔嫁馬國明 __,心穎,馬國明,黃心穎,

黃心穎因為早前被拍到試禮服而惹來就快嫁的傳聞,但她澄清2019年都唔會嫁,唔知馬國明(圓圖)有乜感覺。藝人黃心穎的父母日前表示一向不理會女兒與誰人拍拖 ...


黃心穎因為早前被拍到試禮服而惹來就快嫁的傳聞,但她澄清2019年都唔會嫁,唔知馬國明(圓圖)有乜感覺。


藝人黃心穎的父母日前表示一向不理會女兒與誰人拍拖,結婚時只要通知他們便可以,心穎接受東網訪問時表示:「父母畀我嘅自由度從來都好大,只要我鍾意佢哋都OK。」

提到黃父透露今年有女兒會出嫁,心穎笑說:「今年我三家姐出嫁,大約10月,之前我哋都去試衫,我都唔知點解咁多人覺得會係我出嫁。」對於被相士批明年會閃婚,她說:「一直都係啲相士話我哋2019年適婚,我哋一直都冇講過。2019年亦都太快喇!我都處於工作搏殺期,我覺得我嘅工作啱啱上咗軌道,工作行先。婚姻邊有咁快,買棵菜咩!」她又謂這一刻未有結婚的想法。唔知男友馬國明聽到會點睇呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!