掃呢頁CODE去手機

2018年3月6日 星期二

講錯廣告客戶個名 潘伯仲鬧到梁雍婷爆喊 __,

原來呢啲都係廣告嘅情節!歌手潘伯仲(Anson)與新進女演員梁雍婷齊齊為壽司卷物食店拍攝廣告短片,接受訪問時,問到為何朋友挑選到梁雍婷合作?Anson ...


原來呢啲都係廣告嘅情節!


歌手潘伯仲(Anson)與新進女演員梁雍婷齊齊為壽司卷物食店拍攝廣告短片,接受訪問時,問到為何朋友挑選到梁雍婷合作?Anson表示看到對方在電影《藍天白雲》中的演技大爆發而「睇中」對方。談到拍攝廣告期間的趣事,Anson表示梁雍婷在片中需要喊,所以埋位前就捉住工作人員,並向他訴說自己的故事來醞釀情緒,然後在1分鐘就立即擠出眼淚。另外,在片中飾演店舖老闆兼壽司師傅的Anson就透露有場戲要鬧梁雍婷:「因為梁雍婷喺廣告將個店名講錯咗,所以要發火鬧佢,喺入面我個樣就好似反派,我就主動提出用日文代替原本對白,導演都OK。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!