網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月12日 星期一

香香心急生BB __,香香,岑麗香,

農夫、鄭裕玲(嘟姐)、森美、朱千雪、岑麗香及陳煒等昨日在將軍澳出席宣傳活動,對於有報道指蕭定一原邀農夫參演網劇《向西聞記》,但最後疑因無綫出手阻撓,最 ...


農夫、鄭裕玲(嘟姐)、森美、朱千雪、岑麗香及陳煒等昨日在將軍澳出席宣傳活動,對於有報道指蕭定一原邀農夫參演網劇《向西聞記》,但最後疑因無綫出手阻撓,最終要辭演。農夫否認無綫干預其工作,又指兩人亦是看報道才知道,問到會否感到可惜?農夫說:「冇話可唔可惜嘅,如果冇得同嘟姐合作,就真係要喊喇!」



■(右起)岑麗香昨日在活動上與陳煒及嘟姐拿着蛋卷時,一臉驚青。

同場的岑麗香日前在Instagram貼出腹部特寫照,留言:「Hope」被猜測有喜,她昨日笑着否認:「我都好心急,不過都係順其自然,唔會畀自己壓力。」至於仍在城大讀法律博士課程的朱千雪,透露要放暑假才有機會拍劇。

撰文:葉晴




鍾意就快D Share啦!