網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月12日 星期一

Givenchy離世!張潔雯:同柯德莉夏萍係絕配 __,柯德莉,夏萍,

張潔雯話Givenchy同柯德莉夏萍係絕配。著名時裝設計師張潔雯(Bonita)獲悉HubertdeGivenchy離世的消息後大嘆可惜,她指Give ...


張潔雯話Givenchy同柯德莉夏萍係絕配。


著名時裝設計師張潔雯(Bonita)獲悉Hubert de Givenchy離世的消息後大嘆可惜,她指Givenchy是她最欣賞的設計師之一:「佢最經典就係成為柯德莉夏萍嘅御用品牌,兩個一齊嘅化學作用有好大影響力,如果Givenchy冇柯德莉夏萍,或者柯德莉夏萍冇Givenchy,唔會有咁大影響力,影響好多代,就算依家回望番,依然覺得佢當年嘅設計好modern、好襟睇,唔過時。」

張潔雯續說:「柯德莉夏萍拍《龍鳳配》時第一次着Givenchy,不過當時好可惜,電影冇特別寫明牌子,不過後尾係人都知喇!就係咁一次嘅合作後,大家好有默契,柯德莉夏萍每逢去啲重要場合都會着佢嘅設計。」張潔雯覺得柯德莉夏萍的演繹,的確將品牌帶給更多人認識,同時間,Givenchy亦將柯德莉夏萍的獨特氣質盡現。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!