網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月12日 星期一

新女上場?林峯千語齊齊封口 __,林峯,吳千語,千語,

大家都等緊佢哋回應呀?藝人林峯自早前表示與女友吳千語甚少見面,就連農曆年也各自各精采,感情似乎凍過水,另有指千語搭上前政協施子清長孫施伯雄,林峯近日又 ...


大家都等緊佢哋回應呀?


藝人林峯自早前表示與女友吳千語甚少見面,就連農曆年也各自各精采,感情似乎凍過水,另有指千語搭上前政協施子清長孫施伯雄,林峯近日又被捕獲一家出動去主題樂園家庭樂,同行還有一名長腿索女。

有網民火速把該索女起底,以張馨月之名在社交網表示是平面、影視廣告模特兒,還奪過2010年全國時尚內衣模特兒大賽嘅亞軍,見佢不時上載生活照及性感泳衣益粉絲,身材及樣貌一點也輸蝕,最新Update就透露到香港旅遊,時間及地點與林峯去主題樂園被拍日子相當吻合,但其上載的照片中卻不見林峯蹤影。

對於有新女上場,林峯經理人回應東網表示:「感情事就唔多作回應阿峯呢排日日都開工,到年底都好忙。」而吳千語被問到林峯帶「新女」遊主題公園,是否意味兩人正式分手?其經理人則謂:「千語唔喺香港,感情事一向唔回應,有咩應該問番男方。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!