網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月12日 星期一

【退休傳聞】李嘉誠獨家回應:我絕對唔會講 傻㗎 __,李嘉誠,李嘉,

長和系旗下長和(001)、長實(1113)、長建(1038)及電能實業(006)將在本周五同日宣佈全年業績,令市場揣測長和系主席李嘉誠將在當日宣佈退休 ...




長和系旗下長和(001)、長實(1113)、長建(1038)及電能實業(006)將在本周五同日宣佈全年業績,令市場揣測長和系主席李嘉誠將在當日宣佈退休。對於相關揣測,今早記者前往李嘉誠位於深水灣道大宅外守候,但記者未開口問,李嘉誠已主動答「我絕對唔會講」,又表示「你認為我而家會唔會同你講乜嘢,傻㗎」。

清晨約6時45分,記者在李嘉誠大宅的落地玻璃外,看見李嘉誠做晨操的身影。至早上10時半,李嘉誠乘坐座駕離開大宅,主動停車接受記者訪問。他指自己是要回辦公室,對於市場的猜疑,他回應指「我絕對唔會講啊」。

記者:劉美儀,Nicole

蘋果財經,關心你飯碗

http://fb.com/appledailyatm


鍾意就快D Share啦!