網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月12日 星期一

譚嘉儀:變身透視Elsa公主 譚嘉儀被雪吹到病 __,譚嘉儀,周嘉儀,嘉儀,

譚嘉儀為自己一手包辦曲詞創作的新歌《冰傷》拍MV。星夢歌手譚嘉儀(Kayee)再為自己一手包辦曲詞創作的新歌《冰傷》拍MV,她說:「今次呢一首歌係講畀 ...


譚嘉儀為自己一手包辦曲詞創作的新歌《冰傷》拍MV。


星夢歌手譚嘉儀(Kayee)再為自己一手包辦曲詞創作的新歌《冰傷》拍MV,她說:「今次呢一首歌係講畀另外一半雪藏,本來非常相愛的一段感情,最後男主角開始唔鍾意冷落女主角,好似放咗佢入雪櫃咁,但個女仔又唔捨得走出呢一種冰凍,因為冰凍的感覺令佢感受唔到痛楚。」

Kayee多謝好朋友Stone Wong幫手拍攝,整個MV造型有冰雪的感覺,尤其化妝部分,特別貼上仿冰粒,有一種結冰的感覺,她說:「好多人見到呢個造型都話好似冰雪奇緣的Elsa公主,所以我都搞笑咁拍咗一條片改歌詞唱《 Let it go Don't need 暖包 anymore 》。」但其實拍攝當日非常之凍,場內又有用雪機噴雪再吹風機,拍完之後,當天身上透視紗裙的Kayee就病倒,重傷風加喉嚨痛,要每日都要攬實暖包。

她又說今次MV破天荒地沒有男主角,又指:「林師傑成日笑我公器私用,MV特登搵靚仔男主角來拍攝,今次就無話可說,MV只有另一位女主角周梓盈,因為導演想突顯故事中女子被冷藏的無力孤寂感覺,整個MV的故事情節就交畀佢發揮。」她又說和導演傾談MV製作的時候,希望其中的一個場景設計用樹枝構成,所以她在屋企門口附近一帶執拾樹枝,再交由設計團隊去將樹枝髹上白色,她表示:「好鍾意呢種親力親為的滿足感。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!