掃呢頁CODE去手機

2018年3月5日 星期一

【閃耀人生女人心系列三】經歷四段婚姻 張天愛:唔可以只做太太呢份工 __,閃耀人生女人心,張天愛,

58歲的張天愛(Flora)土生土長,父親是被尊稱為二次大戰後香港第一代民主派、兼華人市政局主席張有興。張天愛之前最為人知,是其短暫的四段婚姻:林青霞 ...




58歲的張天愛(Flora)土生土長,父親是被尊稱為二次大戰後香港第一代民主派、兼華人市政局主席張有興。張天愛之前最為人知,是其短暫的四段婚姻:林青霞現任老公邢李㷧、江希文前夫胡漢清等,「我對過去四段婚姻,從無後悔,只係我有自己嘅使命,唔可以只做太太呢份工,我嘅能量就係喺外面工作、幫人。」

9歲成為亞洲第一個進入英國皇家芭蕾舞學院女生,24歲擁有三個個人時裝品牌,張天愛由舞蹈家變設計師,再變藝術搞手,多元身份,這位女強人近年搬到北京長住,養育及栽培其「天愛基金」名下過百孤兒,全因一顆困不住的自由心:「時間,係買唔到,每一分一秒,你要盡做你想做嘅事!」

一連八集「閃耀人生女人心-張天愛篇」,分享張天愛勇往直前、活盡人生分秒的女人世界。

採訪:林妙萍

攝影:郭賢興

攝錄:林德雄、李祉澄

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!