掃呢頁CODE去手機

2018年3月5日 星期一

咁悲?連詩雅送朱古力畀男仔次次食檸檬 __,詩雅,連詩雅,

整朱古力畀男仔最慘係得到咩反應?藝人連詩雅出席朱古力活動,現場在巨型朱古力蛋上做裝飾,揚言好鍾意食朱古力的她,鍾意食達驚嚇程度,她說:「我持住自己有Q ...


整朱古力畀男仔最慘係得到咩反應?


藝人連詩雅出席朱古力活動,現場在巨型朱古力蛋上做裝飾,揚言好鍾意食朱古力的她,鍾意食達驚嚇程度,她說:「我持住自己有Quota,以前食朱古力當晚飯,依家就適可而止,不過每次有人送朱古力畀我,我一收到就食晒,食完先記起冇影相。」

問到有冇送過朱古力畀男仔?她說:「小學六年級時送過朱古力畀暗戀對象,嗰時10歲、11歲,見同學仔整朱古力,自己都趁熱鬧,不過個男仔都唔知邊個送畀佢,因為我冇寫名,所以試過就發現,原來送朱古力係會食檸檬嘅。」她表示鍾意送朱古力給閨蜜,覺得女仔收到朱古力的反應會好感動,但男仔普遍收完冇反應。問她有否送朱古力給緋聞男友徐浩?她繼續表示:「唔使,送畀女仔就得。做咗人咁多年,唔知點解,唔止係男朋友,就算係普通男仔朋友收到我送既朱古力都冇乜反應,好冷淡。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!