掃呢頁CODE去手機

2018年3月5日 星期一

驚何廣沛嬲豬?朱晨麗當伍允龍係好朋友 __,何廣沛,伍允龍,朱晨麗,

朱晨麗係咪驚何廣沛(右圖)嬲豬先咁答呢?藝人朱晨麗出席無綫劇集《兄弟》的收工飯,她表示在劇中做警察,故揸槍戲比武打戲多,戲中與伍允龍有感情線的她,被問 ...


朱晨麗係咪驚何廣沛(右圖)嬲豬先咁答呢?


藝人朱晨麗出席無綫劇集《兄弟》的收工飯,她表示在劇中做警察,故揸槍戲比武打戲多,戲中與伍允龍有感情線的她,被問二人可有在現實中增進感情?她笑謂:「係做咗好好嘅朋友,佢有叫我返教會呀!」被問是否因為對方知她有緋聞男友何廣沛?她則笑指:「做嘢啫!」

忙了近一年的她透露準備休息一段時間,新年回到家鄉蘇州的她希望在休息時再返蘇州一次見見家人,又想與好友白雲、于淼等去個旅行。

在台慶頒獎禮中奪女配的她,被問商演是否增加不少?她說:「係多咗,我都同經理人講如果有商演我唔休息都做,希望可以接多啲Job」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!