掃呢頁CODE去手機

2018年3月5日 星期一

嫌自己老!何嘉莉唔肯再揸咪做歌手 __,何嘉莉,

初出道嘅何嘉莉勁有玉女Feel,依家已經做人阿媽~藝人何嘉莉為無綫節目《流行經典50年》錄影,佢話今次預備咗唱《兩種人》同埋《等》,問到佢上次公開唱歌 ...


初出道嘅何嘉莉勁有玉女Feel,依家已經做人阿媽~


藝人何嘉莉為無綫節目《流行經典50年》錄影,佢話今次預備咗唱《兩種人》同埋《等》,問到佢上次公開唱歌係幾時,唱功有冇生疏?佢話:「對上次嗰次係伍樂城演唱會,好似係2013、2014年。自己平時都有唱開K。(有歌癮想做番歌手?)唔會,我係鍾意唱歌,但做唔到歌手」

問何嘉莉是否打算做KOL?她說:「係呀,依家簽番公司(指英皇)都係做KOL,都係分享Keep Fit、扮靚、親子同埋時裝。(同仔女拍廣告得唔得?)都可以,如果唔影響佢哋,有咁嘅機會都可以。(係咪真係唔打算做歌手?)都可以咁講,今次同公司都係簽KOL約,覺得好適合我,咁我可以邊照顧小朋友,邊拍嘢,我呢啲年紀做唔到歌」

講到何嘉莉去年9月誕下囡囡Zoe,佢話BB依家好肥好可愛:「個仔好錫佢,冇呷醋。(咁你出嚟邊個睇住佢?)老公同媽咪都有幫手,其實都OK,都係一日半日,我大部分時間都喺屋企邊照顧小朋友邊工作。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!