掃呢頁CODE去手機

2018年3月5日 星期一

與余文樂迎喜訊 王棠云晒短髮鬆身Look __,王棠云,余文樂,

王棠云與余文樂婚後多次傳出懷孕喜訊,而剛剛她上載了晒鬆身Look加埋剪了一頭短髮,孕味濃!型男余文樂與皮帶大王千金王棠云(Sarah)去年底閃婚,之後 ...


王棠云與余文樂婚後多次傳出懷孕喜訊,而剛剛她上載了晒鬆身Look加埋剪了一頭短髮,孕味濃!


型男余文樂與皮帶大王千金王棠云(Sarah)去年底閃婚,之後一直盛傳「樂嫂」有喜,疑是雙喜臨門。雖然佢哋未有作出回應,但睇翻Sarah嘅社交網,近排都只係上載大頭相,全身相欠奉,難怪有孕傳聞,愈炒愈熱!

今日,Sarah終於破例晒出一張全身相,雖然較為模糊,但鬆身衫示人嘅佢似乎肚凸凸,仲興奮地扮奔跑!唔少網民睇完相都話Sarah孕味濃,仲留言提醒佢:「懷了寶寶走路要慢一點喔」、「有寶寶了要小心身體」,相當貼心!

此外,Sarah早前亦上載自拍照,透露自己剪咗個短髮,仲話頭髮短到紮唔到辮:「我國小四年級後這輩子沒剪過短髮#因為我崇拜長髮公主#我爸爸從小跟我說要讓他從窗戶爬回家」。一班網民大讚新髮型好好睇、好清爽,仲有人問佢係咪要迎接BB先剪短髮做好準備?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!