掃呢頁CODE去手機

2018年3月21日 星期三

計劃拍四部 陳浩民孖林子聰開製作公司 __,林子聰,陳浩民,

陳浩民(左圖)與林子聰成立製作公司,將與網上平台合作推出四部電影。藝人陳浩民、林子聰(肥仔聰)、樊少皇、錢小豪與導演劉觀偉等,到灣仔會展出席電影活動, ...


陳浩民(左圖)與林子聰成立製作公司,將與網上平台合作推出四部電影。


藝人陳浩民、林子聰(肥仔聰)、樊少皇、錢小豪與導演劉觀偉等,到灣仔會展出席電影活動,浩民透露已與肥仔聰成立製作公司,將與網上平台合作推出四部電影,均以民間傳說為題材,他表示:「應該四月就開拍,依家仲搵緊景,因為都多水戲,可能要離開熟悉嘅橫店。(游水叻?)唔得都要得」

被封「點擊盟主」

問到其他電影計劃,肥仔聰說:「依家都係諗住一部先咋!嗰啲留番先,一陣爆紅咗就要開續集嘛。」肥仔聰又指這些作品將在網上「上畫」,製作上與一般電影差不多:「都係90分鐘長,可以再長啲,因為戲院排片會限制片長,但係製作費就過千萬,因為對手多,院線上畫而同期可能四、五部,網上對手可能有幾十部。」講到浩民在內地被封為「點擊盟主」,點擊率應該不用擔心?他笑言:「去年頭五名係佔咗四部,我自己拍嗰部排第四,同阿聰合作嘅排第三,唔同佢合作都唔得喇!(加片酬?)唔使加,愈多人睇就愈高人工㗎喇。」

另外,浩民早前在社交網透露與肥仔聰合作的內地電影《鬥戰勝佛》遭拖欠片酬,他表示已收回欠款:「收番晒片酬,依家順利解決,遲嚟好過冇嚟。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!